Menu

Jak zorganizować atrakcyjną przestrzeń eventową?

26 kwietnia 2019 - Biznes
Jak zorganizować atrakcyjną przestrzeń eventową?

Zwłaszcza w dużych miastach często brakuje odpowiednich miejsc, które mogłyby zostać wykorzystane przez ludzi z pasją lub aktywistów. Dlatego jednym ze sposobów na postawienie pierwszych kroków w biznesie jest odpowiednio zorganizowana i dostępna dla wszystkich przestrzeń eventowa. Warszawa, Poznań, Kraków czy Wrocław, w każdym z tych miast niewiele jest miejsc, gdzie osoby z zewnątrz mogą realizować swoje pasje oraz zainteresowania.

Dla kogo przestrzeń?

Odpowiednio urządzona i zorganizowana przestrzeń eventowa, np. w Warszawie, to propozycja kierowana do szerokiego spektrum potencjalnych wynajmujących. Odnajdą się w niej i aktywiści, którzy szukają miejsca na organizowanie własnych debat, konferencji czy spotkań, a także ludzie chętni do poprowadzenia lekcji tańca, nauki języka obcego czy zajęć z Jogi. Ostatecznie przestrzeń eventowa może być wykorzystywana przez przedstawicieli biznesu, którzy szukają łatwo dostępnego miejsca, w którym mogliby zorganizować konferencje. To, co przyciąga naszych potencjalnych wynajmujących, to możliwość wynajmowania danej powierzchni na godziny, dni, bez konieczności podpisywania wieloletnich umów na wynajem. Aby jednak taka inicjatywa miała sen, musimy zadbać nie tylko o znalezienie atrakcyjnie zlokalizowanej przestrzeni, ale także o odpowiednie jej przygotowanie i wyposażenie.

Jak przygotować przestrzeń?

Aby dana powierzchnia była atrakcyjna dla potencjalnego wynajmującego, musi spełniać trze kryteria. Przede wszystkim być konkurencyjna w sensie cenowym do powierzchni wynajmowanych w biurowcach przez duże firmy. Po drugie powinna ona znajdować się w na tyle atrakcyjnej lokalizacji, aby dotarcie do niej było możliwe proste i dało się to uczynić z wykorzystaniem środków komunikacji publicznej. Stworzenie przestrzeni w miejscu, do którego da się dotrzeć jedynie samochodem prywatnym czy taksówką, to pewny scenariusz na niepowodzenie danej operacji. Ostatecznie powierzchnia, którą wynajmujemy, musi być dostosowana do rozmaitych aktywności. Najkorzystniej jest tutaj podzielić ją na kilka sal, gdzie każda z nich będzie inaczej zorganizowana i dostosowana.

Podział sal

Sale powinny być tak podzielone, żeby odpowiadać najczęstszym formom aktywności, jakie przewidujemy gościć w naszych progach. Jeśli spodziewamy się, że zgłosi się do nas osoba, chętna do zorganizowania szkoły tańca, to przynajmniej jedna z sal musi zostać wyposażona w odpowiednie lustra. Nauka języka obcego wymaga z kolei zadbania o miejsca do siedzenia oraz stoliki czy tablice. Konferencja nie odbędzie się, jeśli sala nie będzie mogła być wyposażona w odpowiednie nagłośnienie. Oprócz tego musimy też stworzyć miejsce, gdzie pracować będzie osoba, odpowiedzialna za przyjmowanie zapisów, rozliczanie osób wynajmujących z ich godzin oraz wydanie i odbiór klucza. Warto też wyodrębnić miejsce na szatnie, co nie tylko jest bardzo funkcjonalne, ale też świadczy dobrze o samym miejscu. Dodatkowy zarobek zapewni nam działająca, dobrze zaopatrzona kawiarnia, w której uczestnicy wszelkich zajęć znajdą nie tylko napoje ciepłe i zimne, ale też coś do zjedzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.